שיקום לאחר ניתוח

טיפול וליווי לאחר ניתוח עד להחלמה מלאה

הכירו את אתלטיקליניק: מכון פיזיותרפיה, הבית של הספורטאים

מכון פיזיותרפיה מתקדם לרפואה אורתופדית ופיזיותרפיה. במרכז תפגשו את הרופאים ואנשי המקצוע המומחים ביותר בתחומם כולל אורתופדיה, שיקום, אימון, תזונה וליווי מקצועי.

 

שיקום לאחר ניתוח, פיזיותרפיה לאחר ניתוח

לפעמים אדם מגיע למצב בו הוא צריך לעבור ניתוח, בין אם זה כדי לשפר איכות חיים ובין אם זהו ניתוח חירום.
ניתוח מלווה חששות ובשאלות רבות. מחקרים מוכיחים כי טיפול פיזיותרפיה לפני ואחרי ניתוח אורתופדי משפרת תוצאות ניתוחיות, מקטינה סיבוכים ומזרזת את משך ההחלמה.

אתלטיקליניק | שיקום לאחר ניתוח. טיפול בפציעות ספורט, שיקום פציעות ספורט

טיפול פיזיותרפיה, איך יכול לעזור לאחר ניתוח?

בניתוח, הרופא עושה את המרב על מנת לטפל בבעיה הקיימת. אך הטיפול לא נגמר ביציאה מחדר הניתוח. למעשה ברוב הניתוחים האורתופדיים השיקום רק מתחיל שם.

במהלך השיקום תפקידו של הפיזיותרפיסט הוא ללוות את המטופל מהשלב הראשון בו ההתמקדות היא בהפחתת הכאבים ובהחזרת העצמאות בתפקודים בסיסיים, ועד לשלבים הסופיים של חזרה מלאה לשגרה או חזרה לשגרת הספורט אצל ספורטאים מקצועניים וחובבים.

שיקום איכותי לאחר הניתוח מתחיל בקשר בין המנתח לפיזיותרפיסט ובהבנה עמוקה של הניתוח והמשמעות שלו על ידי הפיזיותרפיסט. פיזיותרפיסט ספורט ידע להתאים את השיקום למטרות של המטופל והניסיון שצברנו בשיקום לאחר ניתוחים יחד עם הטכנולוגיות החדישות אשר מאפשרות לנו ניטור מדוייק של מצב המטופל מאפשר לנו להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים מאוד בהחזרת מטופלים לאחר ניתוח לפעילות ספורטיבית מלאה.

תהליך שיקום פציעות ספורט כולל טיפולים מנואליים – ידניים וכן שימוש באמצעים אחרים שמסייעים בהורדת הכאב והנפיחות אשר מופיעה לאחר הניתוח. בניית תוכנית תרגול מתואמת למטופל יחד עם הצבת יעדים ברורים בשיקום מאפשרים החזרה של טווחי התנועה, הכח השרירי ויציבות המפרק ובכך מאפשרים חזרה לתפקוד. הקליניקה מצוידת במגוון אביזרים חדשניים שמאפשרים את התהליך הזה.
התהליך נעשה בהתאמה מלאה לצרכים של המטופל על מנת לאפשר חזרה מהירה של המטופל לשגרה. לצורך כך אנחנו מציעים חבילות שיקום עם ביקורים תכופים יותר וקדימות בתורים.

בנוסף, בגלל החשש הרב שמתלווה לניתוח, המטופלים שלנו זוכים לליווי טלפוני מלא ומענה לכל שאלה או פנייה באופן מהיר ומקצועי.

כתבות נוספות וטיפים לשיקום קל לאחר ניתוח

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם!

יש לכם סתם שאלה או בירור?
אנחנו זמינים בוואטסאפ

נשמח לעזור :)

אין תחליף לייעוץ וטיפול מקצועי!
לייעוץ מהמומחים שלנו, מלא/י את הטופס הבא ונחזור אליך בהקדם: